Vi anbefaler, at du får besked pr. mail eller sms pga. den nye postaftale

Med den nye postaftale, som trådte i kraft 1. september, vil post være op til 5 dage undervejs. Det gør det svært at nå at hente opfyldte reserveringer i tide. Derfor anbefaler vi, at du enten modtager besked pr. e-mail eller sms.

Du får besked det øjeblik reserveringen er klar til afhentning - og det koster ikke noget at modtage mails eller sms’er. Beskeden indeholder et afhentningsnummer, som reserveringen vil stå klar under.

Husk at opdatere dine oplysninger, fået ny mail eller mobilnummer eller. Det kan du gøre via linket her:

  • Log først ind
  • Klik herefter på  'Mine data' i højre side af skærmen
  • Klik på ”Ret” ud for mailadresse. Herefter kan du tilmelde dig både e-mail og sms – skriv dit mobilnummer i feltet

Du kan også kontakte personalet, næste gang du er på biblioteket, så indtaster vi sammen med dig.

En anden fordel ved at få besked via sms og mail er, at du også får besked inden materialer skal afleveres.